CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Saturday, 21 July 2012

buat sahabat # Mira

Assalamualaikum...semoga kita dibawah lembayung rahmat dan redha Illahi :)
Utusan ini buat seorang sahabat yg telah kehilangan Ayahnya pada Jumaat, 20 Julai 2012.


Dear roomate + classmate,


semoga terus tabah meneruskan perjalanan ini.... Allah lebih sayangkan arwah... insyaAllah, dia tenang disana.. aku tahu, terlalu berat mnghadapi kehilangan orang yg betol2 kita sayang..orang yg selalu ade dengan kita seumur hidup dia... org yg bersusah payah menyara keluarga, mendidik dan membesarkan kita... satu-satunya AYAH yang takkan ade gantinya bagi kau dh pun bertemu dgn Penciptanya...teruskanlah berdoa buat satu2 Lelaki yg mencintai kita melebihi semua lelaki di muka bumi ni.. bekalkan lah perjalanan Allayarham dengan doa2 dari anak yg soleh dan solehah...


Mungkin, melemparkan kata2 nasihat ini mudah bg seorang kawan mcm aku... hakikatnya, hanya kau yg mengerti tentang peritnya dugaan ni.. kehilangan sehari sebelum Ramadhan, jatuh pada Jumaat, hari yg mulia..SubhanAllah... Allah merahmati Allahyarham, insyaAllah... namun, bagi seorang kawan seperti aku, aku hanya mampu mendoakan dari jauh, semoga kau kuat..and kau mmg kuatkan, Mira?


aku ade sent msg kat kau, tp kau xbalas..kawan2 lain pun ade tnya aku, dpat contact kau x...? kawan2 kau pun ambil berat kat kau.. kawan2 kat sini pun doakan untuk kau Mira....
mungkin kau xnk dganggu skarang..aku faham... jaga diri elok2 ye.. kalau perlukan apa2, bgtahu aku, insyaAllah aku cuba bantu...
Jangan risau...aku tolong tengok2 kan barang2 kau kat bilik ni ye... :)

sesungguhnya kematian itu hakikat dan kepastian, hadirnya tidak pernah kita alukan..
Al- Fatihah buat Allahyarham..



1 comments:

Ami Amin Amirah said...

thanks bell...terima kash bg semangat kat aku...n utk kwn2 lain jgk..yg sntiase di belakang aku