CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Saturday 7 April 2012

Teaching Practicum

Alhamdulillah...satu lagi semester melabuhkan tirainya....
Sekarang ni cuti semester 2 bulan tp aku x buat apa nampaknya...
sebelum cuti beriya la aku nak keje, dah cuti...hampehhh,...
bila dah mengadap muka mak n the whole beloved family, rasa cm nak melekat kat rumah je...
hehe.. (bagus x saya? :p)  So, berbalik pada tajuk entry....
Semester baru yang akan menjengah tak lama lagi which is Semester 5,
semua TESLians will have teaching practicum... and me... will have my teaching practicum
at Sekolah Kebangsaan Manir, Kuala Terengganu....
Banyak bad stories yang aku dengar pasal praktikal kat sekolah tuu...
tapi, insyaAllah aku cuba la atasi semuanya..... kadang2 mcm tak percaya, citacita hampir menjadi nyata ^^





Rasulullah s.a.w bersabda, "Sesungguhnya Allah Taala, Malaikat-Nya, penghuni langit dan bumi hatta semut disarangnya dan ikan dilautan berselawat kepada orang yang mengajarkan kebaikan kepada manusia. (Hadis Riwayat Iman Al-Tarmizi)

0 comments: