CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Saturday 7 April 2012

With New View :))

Kalau sebelum ni on off on off wearing tudung, Alhamdulillah skarang tak lagi. InsyaAllah akan dikekalkan... Selalu terfikir, apa pandangan umum melihat aku sebelumnya berpakaian tanpa menutup aurat terutamanya rambut..? Tapi, apa pun, aku harap aku dapat teruskan dan istiqomah dalam penghijrahan ni.. yaa.. mungkin ade yang kata, "ala...dulu pun kau pernah cakap nk bertudung, tapi kejap je..pastu free hair semula.." mungkin itu DULU... aku tau aku kena kuatkan semangat..tabah berdepan dengan semua dugaan yang datang.. dulu aku lemah, sekarang mesti belajar sabar... Aku percaya dan yakin, pintu TAUBAT masih terbuka.. aku juga yakin MUJAHADAH itu PAHIT kerana SYURGA itu INDAH :))
Di Taman Tamadun Islam, Kuala Terengganu (Berhampiran Masjid Kristal)





Syaidina Ali Abu Thalib r.a pernah bersabda "Orang berhati kasar akan menghina kebenaran, menunjukkan kejahatan dan mengutuk orang-orang pandai."

0 comments: