CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Monday 6 August 2012

another piece of experience.


Rasanya mcm baru semalam aku amik SPM… Masa sekolah dulu..mcm2 perangai aku buat..lgi2 masa exam… tipu la kalau aku xpnah tiru..subject pling slalu aku tiru, sejarah..dh mniru pun slalu failed! Bongokk kan..buta sejarah aku ni :p

masih segar lgi dlm fikiran aku ni..situasi stiap kali ade exam.. mesti nk dduk dkat2 dgn Dayah.. pasal aku suka tiru dy, dy tiru aku..pastu result pun lebih kurang sme..kalau bukan aku no 1, dy no 1.. haha.. 

kadang2 rasa macam mimpi pulak... dulu, aku yg amik exam..skrg aku pulak yg jaga budak2 ni exam..mcm macm gelagat la aku ngadap tdi... and ape yg dorang buat tu, dusshhh kena plak ngn apa yg aku pnah wat dulu..see? that's what we call KARMA..

Dulu..tiap kali exam...bila xde idea je..mula la aku termenung sana..termenung sini...berangan...siap tido lg kalau dh kritikal sgt...pnah mse bulan puasa..cikgu siap kejut, "kak..bangun kak..sahur"
aku ni pun dlm mimpi tu, ingatkan ayah kejut...rupanye cikgu daa~ dussshhh! malu!

aku rase..apa yg aku buat ni..msti korang pun ade wat kan? kan? ngaku je...hehe
bile dh xde idea nk tulis jwapan bongok pe lg...aku pun........
termenung nun jauhh ke sana.....hahaha
tapi..bila cikgu yg jaga periksa dtg dekat je...xpun, nmpak dy berdiri je...aku pe lgi......

hah! capai pensel..buat2 menulis siap dgn muka bsemangat lgi tuh!hahaha

actually idea nk wt entry ni dtg sbb ade student wt cmni time aku jge pekse td... tersenyum sendri aku tgok glagat dy... teringat diri sendiri...

eh..eh..knape awk yg tgah baca ni senyum2? teringat crite lama jugak ke? hehe....
sweet kan? :p

0 comments: