CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Tuesday 28 August 2012

with no title.


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

* Lirik lagu TUHAN BERI AKU CINTA *



"aku bagi kau masa 3 bulan. aku confrim, kau akan sedar yg idup single ni boring sbelum 3bulan."

mungkin benar kata katanye itu. sekarang aku percaya ayat kau. aku baru sedar, aku sunyi tnapa dia. hari ni, aku baru rasa kehilangan dia. aku seakan dpat merasai, tiada lagi istilah kasih dan sayang dlm hubungan selama ni. smua ilang sekelip mata. mungkin kerana kekurangan diri aku yg xdapat dia terima.

sepatutnya aku sedar. xsmua org boleh terima kekurangan orang lain. blog..kau nk x..aku dh xde tempat nk luahkan smua ni.. aku cerita smua kat sini ye... tpi, aku x ngadu kat ko je..aku ade Allah...pas solat..selalu aku mngadu kat Allah.. kalau boleh, aku pun nk juga rasa bahagia cmne yg kawan2 aku rasa... aku rindu kebahagian yg aku rasa 3tahun lepas..saat aku terima dia.


0 comments: