CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

indah ciptaannya..

indah ciptaannya..
Pantai Pandak, Cendering.

my dear honey...

Saturday 25 August 2012

Cerita Raya Part 1

Assalamualaikum... Alhamdulillah....selesai dh umat Islam menjalani ibadah berpuasa and just celebratinng Hari Raya, hari kemenangan unutk semua... so, for sure everybody got their own hari raya stories..same goes to me..weee ^.^

come..lets these pictures tell bout my Eid :)

#RAYA HARI PERTAMA


mY sweet little family ^^
Tahun ni lain sikit cerita raya first day... bangun pagi2... siap2 terus g Tanah Perkuburan Islam Pt3, Kampung Api-Api (hambeeekkk...cm nk bg alamat penuh..) bersih2 kan kubur arwah Nenek (Mak kepada Mak aku)..sedekahkan al-fatihah...dah settle smua, balik umah...makan.... malangnya..on first day of Eid..i am not feeling well... so, hari raya pertama aku dipenuhi dgn waktu TIDUR.. mmg xbest gler ar raya raya aku sakit...tengah sedap tidor...petang tu my mak tu (wife no1 ayah) with my adik2 (adik bradik sebapa) bertandang ke rumah aku......so, Mak bg la dorang makan pe smua...

before Ayah balik umah mak Nor (mak tua), kitorang seek for the 4giveness... salam salam...minx maaf... org lain mesti minta maaf pagi pagi pas sembayang raya kan..? aku? petang bru minx maaf.... adat la berkongsi Ayah  :)
dh biasa dh pun pagi raya Ayah xde kat umah..Ayah kat rumah Mak Nor every pagi raya....
its ok for Mak, for me and for my adik adik.. ^.^

ni pulak description utk gmbar kt atas tu....
kitorang amik gmbar ni waktu malam...haha.... aku ngn Adik memaksa Mak, Ayah n Amar icluding Kak Ngah (kakak seibu lain bapa) untuk pakai baju raya masing2...sbb nk photoshoot kononye..hihi... wee :D

#RAYA HARI KEDUA
InsyaAllah, ukhuwah fillah till jannah ^^

My Girl Dayah :D
Ini kewajipan bg aku with ma besties,...raya bersama.. kalau sbelum2 ni...raya ke 4 atau ke 5 baru dpt bkumpul..tpi tahun ni, Raya kedua dh bkumpul dah..sebb start raya ke tiga, masing2 dh ade program masing2... tpi xbrape best sgt sbb ramai yg xde kt kg..jdi, cuma 6 rumah je dpt pergi....
My girl Fara n Julia ^.^
(tudung tu penting...same pulak..haha)


Dari kiri, Julia, Atikah, ME, Fara, Dayah..
si comel nii anak Atikah..Darwish namanye... kemain suka lgi dpt duit raya dr Auntie :D

dpan rumah aku....masing2 mcm tayang beg pulak...HAHA...Yang penting, sweet :P

Darwish Dawani with Auntie Belle ^^

walaupun dlm serba kesederhanaan....we have a very great time together...lots of story to share... riuhnye tetap same sejak sekolah :P

Dayah, Fara n Julia...korang mmg BEST! :D



0 comments: